Terms & Conditions

Terms & Conditions: 

1-Original invoice is mandatory for any Return or Exchange transaction.

2-Customer has the right to refund total value of a canceled invoice/item within 3 days from invoice issuance date with condition of item not delivered.

3-Customer has the right to exchange goods within 5 days from invoice issuance date with condition of item not delivered.

4-Items below are not refundable/replaceable: 

  • Bed sheets, pillow cases, mattresses, rugs, fabrics, leathers and accessories.
  • Discounted items. 
  • Items that been ordered specially for customers.
  • Items that had been delivered & assembled to customer's location.

5-Exchanged items will not add extra days for return & exchange on invoice original issuance date.

6-Appointment for delivery will be scheduled through customer services.

7-Customer can change the delivery schedule at least 48 hours before the agreed delivery time and the delivery shall be re-scheduled based on the company’s availability for delivery.

8-In case the customer changed the delivery date less than 48hours from scheduled delivery, oor wasn’t available and/or didn’t answer the phone, Company will return the goods to warehouse and term of free delivery will be “voided” and all expenses of return and second delivery will be handled by the customer.

9-Company will not hold any reliability about the site condition if items purchased will shall not fit the nominated space or colors/style didn’t match with the surroundings and/or if the main entrance wasn’t sufficient for the furniture to enter the facilities. If any special equipments are required to utlize for this kind of conditions, the company has the right to request the Customer for these additional charges after notifying the customer of such.

10-Customer’s signature is mandatory for the delivery note, if any comments concerns occurred, it should be written beside the signature.

الشروط و الأحكام

١-لا تتم عمليات الإسترجاع والإستبدال إلا بموجب الفاتورة الأصلية.

٢-يحق للعميل إسترجاع كامل مبلغ المدفوع عند إلغاء الفاتورة وذلك بشرط أن يتم الإلغاء خلال 3 أيام من تاريخ إصدار الفاتورة بشرط عدم الإستلام.

٣-يحق للعميل استبدال البضاعة المشتراة خلال مدة اقصاها 5 ايام من تاريخ اصدار الفاتورة بشرط عدم الاستلام.

٤-لايمكن للعميل استرجاع او استبدال ما يلى:

  • شراشف السرير و المخدات و المراتب و السجاد و الاقمشة و الاكسسوارات.
  • البضاعة المباعة خلال فترة التخفيضات.
  • البضاعة التى يتم طلبها خصيصا للعميل ( الطلبيات الخاصة).
  • البضاعة التى تم تسليمها وتركيبها بالفعل لدى العميل.


٥-البضاعة المستبدلة لاتضيف أيام جديدة لفترة الإسترجاع أو الإستبدال من تاريخ الفاتورة الأصلية.

٦-يتم تحديد موعد التوصيل مع خدمة العملاء.

٧-يتم تغيير الموعد من قبل العميل قبل 48 ساعة على الأقل ويتم الإتفاق على موعد آخر حسب ظروف عمل الشركة.

 

٨-في حال إلغاء الموعد قبل التوصيل بساعات أقل من المذكورة ببند رقم 7، أو عدم التواجد بموقع التسليم أو عدم الرد على الهاتف، تقوم الشركة بإعادة البضاعة إلى المخازن وتكون الشركة قد أخلت مسؤوليتها عن خدمة التوصيل المجاني ويصبح التوصيل على نفقة العميل ورسوم الإرجاع للشركة المساندة للتوصيل يتحمله العميل أيضاً.

٩-الشركة ليست مسؤولة عن ظروف مكان التوصيل سواءً عدم إتساع المكان أو عدم ملائمة الألوان أو عدم دخول البضائع من المداخل الرئيسية أو الداخلية أو الدرج وفي حال إمكانية حلها عن طريق إحضار رافعات وغيرها، فيحق للشركة مطالبة العميل بالتكاليف الإضافية بعد إخطاره بهذه التكاليف قبل إحضار هذه المعدات.

١٠-على العميل التوقيع على الإستلام و في حالة وجود أي ملاحظة، يجب ذكرها مع التوقيع.